Sepetim

SMART ELEKTRONİK MEVZUAT (seMevzuat) ÜRÜNÜ

Temel Kanunlar

Baş Hukuk Editörü      : Dr. Halil Doğru

Güncelleme Sıklığı      : Her değişiklikte (Güncelleme, ilgili değişikliğin yapılmasını izleyen gün içinde elektronik olarak yapılır)

Abonelik Süresi           : Var (12 / 6 / 3 /1 aylık abonelik süreleri yapılan seçime göre Ön Bilgilendirme Formu'nda belirtilir)

SoruYorum Hizmeti     : Yok

Okunabilceği Okuyucu: Sebook - Kolay Hukuk ios veya andorid aplikasyonu

ISBN                            : 978-975-01772-1-7 (iOS app)

978-975-01772-0-0 (Android app)

GENEL BİLGİLER

Bu yayın paketinde en çok ihtiyacını duyacağınız Temel Kanunları bir arada bulacaksınız.

Temel Kanunlar yayın paketinde yer alan Kanunlar:

* Anayasa

* Türk Ceza Kanunu ve Türk Ceza Kanununun Yürürlük ve Uygulama Şekli Hakkında Kanun

* Türk Medeni Kanunu ve Türk Medeni Kanununun Yürürlüğü ve Uygulama Şekli Hakkında Kanun

* Türk Borçlar Kanunu ve Türk Borçlar Kanununun Yürürlüğü ve Uygulama Şekli Hakkında Kanun

* Türk Ticaret Kanunu ve Türk Ticaret Kanununun Yürürlüğü ve Uygulama Şekli Hakkında Kanun

* Hukuk Muhakemeleri Kanunu

* Ceza Muhakemesi Kanunu

* İdari Yargılama Usulü Kanunu ve

* İcra ve İflas Kanunu'dur.

seBook -Kolay Hukuk® apllikasyonu ile okunacak Temel Kanunlar'daki başlıca özellikler :

*  Her daim güncel ve güvenilir içerik,

*  Güncellemelerin internet ortamında okuyucuya iletilmesi sayesinde her an güncel mevzuatın okuyucunun yanında olması,

* Kanun hükümlerinden yapılan atıfların (atıf yayın paketinde olmayan bir mevzuata yapılmış olsa bile) aynı ekran üzerinden görüntülenmesi,

* 1794 sayfa ve 14.000'den fazla atıftan oluşan içerik,

* Uzman hukukçu ve editörler tarafından hazırlanmış editör notları, içtihatlar, dipnotlar, açıklama paragrafları ve atıflar ile zenginleştirilmiş içerik,

* Online ve Offline okuyabilme,

* Kanunların mülga karşılıkları ve gerekçelerinin ilgili maddenin bulunduğu aynı ekran üzerinden görüntülenmesi,

* Okuyucunun sayfalar üzerinde istediği kadar istediği noktada not alması, alınan notlara istenildiği zaman kelime arama ile ulaşabilme, güncellemelerde notların sonraki versiyonda aynı yere aktarılması, not içeriğinin mail ile gönderilmesi,

Aramanın yayın içeriğinin tümünde (metinlerde, atıflarda, dip notlarda, editör notlarında, etiketlerde ve okuyucu notlarında ayrı ayrı) yapılabilmesi, sonuçların kanun ve sayfa numarasına göre sıralanması,

* Madde başındaki etiketlerde ilgili mahkeme kararı, tebliğ hükmü ve idari kararların listelenmesi,

Ayraç konulan sayfaların, üzeri highlight yapılan veya okuyucu notu konulan hükümlerin listelenmesi,

Kanunların güncellenmesinde  değişen metinlerin işaretlenmesi, önceki madde hükmü ve arşivine ulaşma,

* Sözlük özelliği ile kelime anlamlarına ulaşabilme,

* Ayrıntılı içindekiler ve sayfaya git fonksiyonu ile aranılan yere kolayca ulaşma imkanı.

* Her geçen gün biraz daha zenginleşen içerik

KİMLER OKUMALI

* Avukatlar ve stajyer avukatlar,

* Hukuk fakültesi akademisyen ve öğrencileri,